Globegames 2012 Litomyšl

10. května 2012 v 17:51 | Katherine |  Výlety (Zážitky,Fotografie)

Litomyšl
Jak jsem slibovala,tak to taky dodržím.Jak jsem psala o Globegames 2012 tak jsem tam taky zmínila o tom že,jak se vrátím tak že Vám napíšu více např.Jaké to tam bylo.Takže v Litomyšli jsem si to strašně užila ale už jsme taky moc ráda že jsem doma.Bylo toho tam až na mě moc.Nejhorší bylo to stávání,to už bych nechtěla zažít.První den jak jsem přijely tak jsme se museli za registrovat,tam dali takovou kartu a šňůrku,na té kartě bylo napsané moje jméno,škola,bydliště a číslo.Já jsem měla šťastnou 10 (kdyby to někdo nepochopil myslím tím číslo 10)J Pak jsem si šly vyzvednout klíče a mohli jsme jít na pokoj se ubytovat.Jak jsme se šly ubytovat tak nám dál pán učitel mapu Litomyšle a my 4 holky jsme vyrazily do města na suvenýry a památky.Pak jak jsem se vrátily tak jsem šly na večeři a pak jsme šli na uvítání do divadla,pak jsme šli zpátky na pokoj bla bla bla…

Druhý den ráno jak jsme stanuli šly jsme na snídani a pak jsme vyrazily na terení hru na Černou horu.Byli jsme ve skupinkách a museli jsme vyplňovat různé úkoly.Jak terení hra skončila tak jsme šli na chvíli na pokoj,pak na večeři a rovnou do kina.V kině se objevila pohádka Na vlásku.Pak jsem jako mokré krysy rychle utíkaly z pátky na pokoj.

No a třetí den jak jsme se vzbudily tak jsem se museli učit prezentaci.Protože po snídani nás čekala Studentská konference.Znamená to že každá skupina si musela vyrobit svojí prezentaci na nějaké téma.Tu prezentaci jsme museli pak odříkat před komisí.Mi jako škola a skupina jsme měli prezentaci z názvem "Kyselý déšť".Sice jsme byli nervózni ale na konec jsme to dali.Pak jsme šly na oběd a zase jsem se museli vrátit k prezentaci protože nás tam ještě čekala "Zpětná vazba".To znamená to že to ta komise vyhodnotí a měli jsme kladné ohodnocení.No a pak už nás jenom čekal festival a ukončení Globe games.Nejdříve jsme koulily Země kouli přes město Litomyšl a pak jsem poslouchali už různou hudbu a chodily jsem po stáncích.Pak jsem šly už zase na večeři a na poslední věc kterou jsme už tak čekaly byl bazén.Byl přímo super.Takže doporučuji.Z bazénu jsme šly pak zase jako mokré krysy z pátky na ubytovnu a šly jsem si zabalit věci a na druhý den jsme udělaly v Litomyšli sbohem.

PS:Obrázky budou hned po článku!!Z důvodu že se tady nevlezli tak budou pojmenovány jako "Globegames 2012 Litomyšl OBRÁZKY!!!"

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.